VeeBee's

Een VeeBee is een volwassen begeleider. De Chiro is uiteraard bedoeld voor kinderen en tieners. Maar iemand met een volwassen kijk op de zaak kan bij bepaalde problemen een goede hulp bieden om de leiding bij te staan. Verder kan de VeeBee een luisteren oor zijn voor zowel ouders, leiding als leden.

Hallo allemaal!
We willen ons graag bij deze even voorstellen. Wij zijn Marlon & Chrisje, de trotse VeeBee’s van deze geweldige Chiro, waar elk kind welkom is en de bijzonderste tijd van zijn leven beleefd. Samen met onze kindjes Wies, Roos en Guus wonen we in Ten Aard. Je kan ons tijdens de werkweek vinden voor en tussen de schoolbanken. In het weekend houden we van fietsen, genieten van de zon, mensen om ons heen en ons pas gebouwde huis.

Ik, Chrisje ben 5 jaar leidster van Chiro Ten Aard en 2 jaar gewestbegeleiding geweest. Ik, Marlon ben 7 jaar leiding van de Chiro van Elsum en 2 jaar gewestbegeleiding geweest.

Deze bagage willen we met veel plezier met onze enthousiaste leidingsploeg delen, wanneer ze op uitdagingen of hindernissen stoten.
Samen met hen en de leden maken we Chiro echt waar!
Groetjes en tot snel!

Bij vragen, aarzelingen zijn we er ook voor ieder om samen na te denken voor mogelijke oplossingen.

Chrisje Bertels: chrisje_bertels@hotmail.com

Marlon Pareijn:  marlonpareijn@hotmail.com  telefoonnr: 0498 60 99 70