Christus Koning

25/11/2018 - 09:00 tot 17:00

Hoi iedereen

op zondag 25 november vieren we naar jaarlijkse gewoonte Christus Koning. Hierbij organiseren we een hele dag chiro, gevuld met leuke activiteiten! Hier onder wordt de dag kort samengevat:

- 8u30: Alle leden worden op de chiro verwacht.

- 9u00: Start misviering. Ook dit jaar verzorgen wij met onze chiro de kerkdienst. We zullen hier met heel de chiro aanwezig zijn om zo een toffe misviering neer te zetten! Ook alle ouders zijn hier van harte welkom.

- Nadien keren we terug naar de chiro voor een super leuk spel (per groep). Onze oudste leden, de aspi's, hebben namelijk een toffe activeit voorzien. Zo heeft de leiding ondertussen tijd om een heeeerlijk middagmaal klaar te maken, hamburgers à volonté!

- 13u30: Vertrekken naar Circus Bruul. Ook dit jaar trekken we met ze'n allen naar Circus Bruul. De -12 mag zich uitleven in de speeltuin terwijl de +12 gaat bowlen in de Buulse bowling in Olen.

- 16u30: Vertrek terug richting Ten Aard.

-17u aankomst Chiro

Zoals je wel kan zien zit onze dag goed gevuld, super tof!

Om in de namiddag op onze bestemming te geraken hebben we nog hulp nodig van enkele ouders. In het inschrijvingsformulier kan je aanduiden of je die dag bereid bent om te carpoolen, alle helpende handen zijn uiteraard meer dan welkom! Hiervoor worden jullie om 13u30 aan de chiro en / of om 16u30u aan den bruul verwacht.
De oudste (tito en ketaspi) zullen met de fiets gaan, vergeet deze dus zeker niet!

Om deze dag te financieren vragen vragen wij een bijdrage van 10 euro (middageten, activiteit, viertuurtje). Dit dient overgeschreven te worden op ons rekeningnr: BE86 7310 2667 2850.

Het is ook nodig om op voorhand in te schrijven. TOT EN MET ZONDAG 18 NOVEMBER. We vragen jullie om rekening te houden met deze datum, zodat we alles goed op voorhand kunnen plannen. Voor wie te laat inschrijft vragen we een inschrijving van 13 euro ipv 10 euro. Zo snel mogelijk inschrijven is de boodschap ;)

Bij vragen is de leiding steeds bereid om deze van kop tot teen te beantwoorden!

Hopelijk tot dan

chirogroetjes van de leiding

Chirogroetjes van de leiding!